English Spain French Italian Dutch Russian Japanese Korean Portuguese Arabic Chinese Simplified

Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011

Skullgirls: Κυκλοφορία το 2012


Οι σχεδιαστές του Skullgirls ανακοίνωσαν την καθυστέρηση της κυκλοφορίας του παιχνιδιού, από το τέλος του έτους, όπως προβλεπόταν, στο πρώτο τρίμηνο του 2012. Στην ανακοίνωσή τους τονίζουν ότι ο μοναδικός λόγος για την καθυστέρηση είναι η θέλησή τους να κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερο το παιχνίδι και εξηγούν ότι αυτή η καθυστέρηση, αν και μικρή, θα τους επιτρέψει να δουλέψουν πάνω σε πολλά διαφορετικά πράγματα.

Η Revenge Labs ακολουθεί μια αρκετά ανορθόδοξη μα πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση στη δημιουργία του Skullgirls, δίνοντας συχνά δείγματα της δουλειάς εδώ και μερικούς μήνες και ζητώντας την άμεση συμμετοχή της κοινότητας των fighting games, λαμβάνοντας και αξιοποιώντας τις ιδέες και προτάσεις του κόσμου για να βελτιώσει το προϊόν της. Η ανακοίνωσή της περιέχει ακόμα και μια λίστα των αλλαγών που έγιναν μετά από προτάσεις του κόσμου, την οποία και σας παραθέτουμε:

  • Αλλαγές στην ταχύτητα του Gameplay - 10% ταχύτερο!
  • Πολυάριθμα νέα εφέ και γενικότερες βελτιώσεις της παριουσίασης
  • Τα φόντα των επιπέδων από 2D έγιναν 3D
  • Περισσότερα μουσικά κομμάτια από το δημιουργό Michiru Yamane
  • Μετατροπή/εισαγωγή χρωμάτων
  • Σύστημα κατά της "τυχαίας παύσης" - απαραίτητο να πατήσεις το κουμπί Start για 15 καρέ για να "παγώσεις" το παιχνίδι
  • Δυνατότητα προσωποποιημένου soundtrack για το PlayStation 3
  • Δημιουργία macros-συνδυασμών κουμπιών για βοήθεια όσων παίζουν με pad
  • Αναρίθμητες μικρο-επεμβάσεις για καλύτερη ισορρόπηση και gameplay
  • Προσθήκη art galleries μέσα στο ίδιο το παιχνίδι
Πολύ συχνά, σχεδιαστές παιχνιδιών κυκλοφορούν βιαστικά τα προϊόντα τους για να μπορέσουν να προλάβουν συγκεκριμένες διορίες. Στόχος, το να τοποθετήσουν τα παιχνίδια τους σε περιόδους του έτους που το shopping, ειδικά αυτό που είναι επικεντρωμένο στα παιδιά, γίνεται πιο έντονο. Μην ξεχνάμε ότι πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, ένα μοναδικό "εμπορικό γεγονός" της χρονιάς. Και παρόλα αυτά η Revenge Labs, με την "ευχή" της Autumn Games, αποφάσισε να προσπεράσει τη συγκεκριμένη περίοδο, για το καλό του παιχνιδιού. Είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η ποιότητα του προϊόντος είναι η πρώτη προτεραιότητα και αυτό δε θα μπορούσε να μη χαρακτηριστεί ως ένδειξη ώριμης δημιουργικής νοοτροπίας.

Οι λάτρεις του είδους θα πρέπει να κάνουν λίγη υπομονή ακόμα λοιπόν.

0 scary σχόλια:

Διαδωσε το

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More