English Spain French Italian Dutch Russian Japanese Korean Portuguese Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Homefront 2 στον ορίζοντα


Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν πρόλαβαν να απελευθερωθούν από την κορεάτικη κατοχή στο εξαιρετικά σύντομο single player campaign του πρώτου Homefront.


Έτσι λοιπόν η THQ αποφάσισε να ξεκινήσει την προετοιμασία του sequel, αναθέτοντας αυτή τη φορά το εγχείρημα στην Crytek UK, πρώην Free Radical. Το studio του Nottingham, γνωστό με το προηγούμενο του όνομα για δουλειές όπως το TimeSplitters και το Haze, καλείται να εκπληρώσει ένα αρκετά δύσκολο εγχείρημα: να ξαναζεστάνει το ενδιαφέρον των gamers για το franchise.

"Κορεάτες στρατιώτες" κατακλύζουν την E3 του 2010
Το πρώτο Homefront ξεκίνησε δυνατά, κυρίως λόγω μιας πολύ εντυπωσιακής διαφημιστικής καμπάνιας που έκανε την εμφάνιση της με πρωτότυπους τρόπους στα μεγάλα conventions των Ηνωμένων Πολιτειών και συνέχισε δυνατά, ακόμα και με το εισαγωγικό βίντεο που περιέγραφε το πώς οι ΗΠΑ βρέθηκαν σε κορεατική κατοχή. Μα το παιχνίδι αυτό καθεαυτό δεν μπόρεσε να πείσει στον ίδιο βαθμό. Χαρακτηριζόμενο από ένα αδύναμο σενάριο γεμάτο στιγμές βεβιασμένου πατριωτισμού, το single player campaign δεν κατάφερνε να "μιλήσει" στον παίκτη. Μεγάλο και αποφασιστικό μειονέκτημα η εξαιρετικά σύντομη διάρκειά του, που δεν έδινε τον απαραίτητο χρόνο στους χαρακτήρες να εξελιχθούν και στον παίκτη την ευκαιρία να δεθεί μαζί τους και να ενδιαφερθεί για τις τύχες τους. Επίσης, οι ομοιότητες με το Call of Duty: Modern Warfare ήταν τόσο προφανείς που ήταν δύσκολο να της αρνηθεί ο οποιοσδήποτε. Κατά συνέπεια λίγοι ήταν αυτοί που έκαναν έστω και μια παύση από τις ατελείωτες multiplayer sessions στο Modern Warfare, για να ασχοληθούν με το online μέρος του Homefront.


Η εισαγωγή του Homefront - ένα εντυπωσιακό μείγμα βίντεο, γραφικών και kinetic typography.

Το μεγαλύτερο "σφάλμα" παρόλα αυτά φαίνεται να είναι το γεγονός ότι ενώ το παιχνίδι μιλούσε για μια ιστορία "αντάρτικου πολέμου", το gameplay ήταν εξαιρετικά γραμμικό, μη δίνοντας πολλές διαφορετικές επιλογές στον παίκτη για το πώς να αντιμετωπίσει τους αντιπάλους του. Κι εκεί είναι που ίσως μπορέσει να κάνει εξαιρετική δουλειά η Crytek UK, ενδεχομένως με μια βοήθεια από τα "γερμανικά ξαδέρφια" της, δημιουργούς της σειράς Crysis, ένα παιχνίδι με κύριο χαρακτηριστικό τους διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπισης κάθε μάχης, που δίνει σχεδόν την αίσθηση ότι πρόκειται για "open world". Οι πληροφορίες λένε ήδη ότι το Homefront 2 θα κάνει χρήση της Cryengine, μηχανή σχεδιασμένη από την Crytek.

Σε έναν χώρο ασφυκτικά γεμάτο από first person shooters, το να κάνεις κάτι καινούριο είναι εξαιρετικά περίπλωκο και η THQ σίγουρα έχασε την ευκαιρία να κάνει μια θετική πρώτη εντύπωση με το Homefront. Ελπίζουμε το sequel τελικά να δράσει ως reboot και να δώσει νέα πνοή σε μια κατά τ'άλλα έξυπνη ιδέα.

0 scary σχόλια:

Διαδωσε το

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More