English Spain French Italian Dutch Russian Japanese Korean Portuguese Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 14 Απριλίου 2009

Anvil! The Story of Anvil (2008) [posters & HQ trailer]



Πιθανή ημερομηνία προβολής: 10 Απριλίου 2009 (USA) και σε διαφορα film festivals

2 scary σχόλια:

That was quite quick!
Speedy GonzYpNoSalez!
Tora giati to eixe petaxei mesa sto gmail os diafimisi anti oxi apla na sto petaxei esena alla na sou ntysei to gmail apo pano mexri kato einai gia epeisodio Fringe! Mipos ta google adds xeroun kati perissotero apo mena;?! Mipos me theoroun metallo tin ora pou ego de me nomizo;?!

Well, αν το σκεφτεις το google/gmail/facebook/blogger ξερει τα παντα για σενα.. Δειξε μου τον φιλο σου (hint hint) να σου πω ποιος εισαι :p

Αλλα οπως και το Some Kind of Monster των Metallica, ετσι και το Anvil δεν ειναι μια καθαρα "μεταλικη" ταινια.. Ισα ισα, που μπορει ανετα να την δουν και φιλοι εκτος της ροκ καταστασης. Τουλαχιστον, απο κοινωνικη αποψη εγω την βρισκω αρκετα ενδιαφερουσα.

Τσιου!

ΥΓ η περιπτωση μου πρεπει να εχει μπερδεψει αρκετα τα google adds καθως δεν μου βγαζει καμμια απολυτως διαφημιση για μουσικη.. Ισως οι μουσικες μου προτιμησεις να μην ειναι τοσο κατηγοριοποιησιμες :p

Διαδωσε το

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More