Ο Tom Ludlow ειναι ενας βετερανος αστυνομικος στο Λος Αντζελες ο οποιος βρισκει δυσκολο να ελεγξει την ζωη του επειτα απο τον θανατο της γυναικας του. Οταν στοιχεια τον εμπλεκουν σε μια δολοφονια συναδελφου, θα αναγκαστει να αναζητησει τους αληθινους δολοφονους βρισκοντας τον εαυτο του αντιμετωπο με μια βρωμικη κατασταση του νομου..
Η δευτερη μεγαλου μηκους ταινια του σκηνοθετη David Ayer βασισμενη σε μια ιστορια του James Ellroy, ο οποιος συμμετεχει στην συγγραφη του σεναριου.
Η σκηνοθεσια ειναι "οσα παιρνει ο ανεμος" παρασυροντας μαζι της το εκπληκτικο καστ. Πολλες σκηνες ειναι αργες και κουραστικες ενω αλλες ειναι "ξεμπαρκες". Συνολικα, η ταινια δεν εχει καθολου δεμμενη πλοκη. Η φωτογραφια ειναι καλη ιδιως στα προσωπα των πρωταγωνιστων. Οι διαλλογοι ειναι αξιολογοι με καποιες ιδιαιτερες στιγμες.
Ο Keanu Reeves επιστρεφει στην μεγαλη οθονη επειτα απο την προ διετιας ρομαντικη περιπετεια στην λιμνη (The Lake House) στον ρολο του ντετεκτιβ Tom Ludlow. Δανειζεται πολλα στοιχεια απο την σκληρη ερμηνεια του στην τριλογια του Ματριξ ενω χρησιμοποιει εξυπνα την γοητεια του. Υπαρχουν ομως στιγμες που δεν αποτελει τιποτα παραπανω απο μια τραγικη εμφανιση. Συνολικα, θα πεισει στο ρολο του σκληρου αστυνομικου που δεν ακολουθει κατα γραμμα τον νομο, εχοντας στο αριστερο χερι το πιστολι και στο δεξι την βοτκα, προσπαθωντας να ξεπερασει τον χαμο της γυναικας του.
O Forest Whitaker αποτελει μια σταθερη αξια σαν Αστυνομος Jack Wander. Η προφορα του ειναι καταπληκτικη αλλα δυστυχως οχι τοσο πρωτοτυπη καθως δανειζεται πολλα στοιχεια του απο το Last King of Scotland. Πεφτει και αυτος στην δινη της σκηνοθεσιας με καποιες κουραστικες σκηνες αλλα συνολικα ειναι καλος.
Ο Chris Evans στον ρολο του μη-διεφθαρμενου ντετεκτιβ Paul Diskant. Ο Disco ειναι αρκετα καλος και θα πεισει τοσο στο κομματι της "απειριας του χαρακτηρα του" οσο και στην αποφασιστηκοτητα. Ειναι ανταξιος στο πλευρο του Κιανου Ριβς και αποτελει ισως τον μονο σταθερο χαρακτηρα της ταινιας.
Ο Dr. House, ο Hugh Laurie δηλαδη, στον ρολο του Αστυνομου των Εσωτερικων Υποθεσεων James Biggs. Καλη η σκηνοθετικη "παρατυπια" να τον τοποθετησει στην αρχικη σκηνη εντος νοσοκομειου. Πολυ κακη η επιλογη να κρατησει την ιδια ψευτικη Αμερικανικη προφορα που εχει στην τηλεοπτικη σειρα και ακομα χειροτερη να κρατησει το ιδιο ακριβως υφος. Ισως φοβηθηκαν να θυμισουν στο κοινο πως ο Hugh Laurie δεν ειναι Αμερικανος και η κανονικη του προφορα φερνει πιο πολυ προς την Βρεττανικη ενω ο ρολος που τον εκανε διασημο δεν ηταν αλλος απο αυτον στην "Μαυρη Οχια" - εντελως κωμικος δηλαδη. Δυστυχως, δεν ξεχωρισε καθολου καθως ο ρολος του ηταν μικροσκοπικος.
Ο φυγας του Prison Break, Amaury Nolasco, στον ρολο του ντετεκτιβ συναδελφου στο τμημα του Ριβς. Δεν θα ξεχωρισει, εκτος ισως της αρχικης κωμικης ατακας του.
Μου αρεσε αρκετα η πινελια που προσεθεσε ο εκπληκτικος μαχητης της stand up comedy, Cedric The Entertainer στο ρολο του γκρινιαρη Scribble. Ειχε καποιες καλες ατακες ενω γενικα η ερμηνεια του ελαφρυνε αρκετα την ηδη βαρια και κουραστικη πλοκη, στο λιγο της συμμετοχης του.
Δεν θα προσφερει κατι καινουριο στις ηδη υπαρχουσες αστυνομικες ταινιες με επικεντρο την διαφθορα. Ισως με διαφορετικο σκηνοθετη να μιλαγαμε για ενα αριστουργημα βγαλμενο απο το παρελθον. Οχι ομως σε αυτη την περιπτωση.
Αναμονη για το DVD με παρεα και πατατακια. Δεν πιστευω οτι αξιζει παραπανω απο 5-5,5/10 αλλα λογω του εκπληκτικου καστ, θα της αποδωσω το μετριο 6/10 εν αντιθεσει με το α-λογο 7,4/10 του IMDb.
edit: Ενα δειγμα των διαλλογων (στις καλες τους στιγμες):
Η δευτερη μεγαλου μηκους ταινια του σκηνοθετη David Ayer βασισμενη σε μια ιστορια του James Ellroy, ο οποιος συμμετεχει στην συγγραφη του σεναριου.
Η σκηνοθεσια ειναι "οσα παιρνει ο ανεμος" παρασυροντας μαζι της το εκπληκτικο καστ. Πολλες σκηνες ειναι αργες και κουραστικες ενω αλλες ειναι "ξεμπαρκες". Συνολικα, η ταινια δεν εχει καθολου δεμμενη πλοκη. Η φωτογραφια ειναι καλη ιδιως στα προσωπα των πρωταγωνιστων. Οι διαλλογοι ειναι αξιολογοι με καποιες ιδιαιτερες στιγμες.
Ο Keanu Reeves επιστρεφει στην μεγαλη οθονη επειτα απο την προ διετιας ρομαντικη περιπετεια στην λιμνη (The Lake House) στον ρολο του ντετεκτιβ Tom Ludlow. Δανειζεται πολλα στοιχεια απο την σκληρη ερμηνεια του στην τριλογια του Ματριξ ενω χρησιμοποιει εξυπνα την γοητεια του. Υπαρχουν ομως στιγμες που δεν αποτελει τιποτα παραπανω απο μια τραγικη εμφανιση. Συνολικα, θα πεισει στο ρολο του σκληρου αστυνομικου που δεν ακολουθει κατα γραμμα τον νομο, εχοντας στο αριστερο χερι το πιστολι και στο δεξι την βοτκα, προσπαθωντας να ξεπερασει τον χαμο της γυναικας του.
O Forest Whitaker αποτελει μια σταθερη αξια σαν Αστυνομος Jack Wander. Η προφορα του ειναι καταπληκτικη αλλα δυστυχως οχι τοσο πρωτοτυπη καθως δανειζεται πολλα στοιχεια του απο το Last King of Scotland. Πεφτει και αυτος στην δινη της σκηνοθεσιας με καποιες κουραστικες σκηνες αλλα συνολικα ειναι καλος.
Ο Chris Evans στον ρολο του μη-διεφθαρμενου ντετεκτιβ Paul Diskant. Ο Disco ειναι αρκετα καλος και θα πεισει τοσο στο κομματι της "απειριας του χαρακτηρα του" οσο και στην αποφασιστηκοτητα. Ειναι ανταξιος στο πλευρο του Κιανου Ριβς και αποτελει ισως τον μονο σταθερο χαρακτηρα της ταινιας.
Ο Dr. House, ο Hugh Laurie δηλαδη, στον ρολο του Αστυνομου των Εσωτερικων Υποθεσεων James Biggs. Καλη η σκηνοθετικη "παρατυπια" να τον τοποθετησει στην αρχικη σκηνη εντος νοσοκομειου. Πολυ κακη η επιλογη να κρατησει την ιδια ψευτικη Αμερικανικη προφορα που εχει στην τηλεοπτικη σειρα και ακομα χειροτερη να κρατησει το ιδιο ακριβως υφος. Ισως φοβηθηκαν να θυμισουν στο κοινο πως ο Hugh Laurie δεν ειναι Αμερικανος και η κανονικη του προφορα φερνει πιο πολυ προς την Βρεττανικη ενω ο ρολος που τον εκανε διασημο δεν ηταν αλλος απο αυτον στην "Μαυρη Οχια" - εντελως κωμικος δηλαδη. Δυστυχως, δεν ξεχωρισε καθολου καθως ο ρολος του ηταν μικροσκοπικος.
Ο φυγας του Prison Break, Amaury Nolasco, στον ρολο του ντετεκτιβ συναδελφου στο τμημα του Ριβς. Δεν θα ξεχωρισει, εκτος ισως της αρχικης κωμικης ατακας του.
Μου αρεσε αρκετα η πινελια που προσεθεσε ο εκπληκτικος μαχητης της stand up comedy, Cedric The Entertainer στο ρολο του γκρινιαρη Scribble. Ειχε καποιες καλες ατακες ενω γενικα η ερμηνεια του ελαφρυνε αρκετα την ηδη βαρια και κουραστικη πλοκη, στο λιγο της συμμετοχης του.
Δεν θα προσφερει κατι καινουριο στις ηδη υπαρχουσες αστυνομικες ταινιες με επικεντρο την διαφθορα. Ισως με διαφορετικο σκηνοθετη να μιλαγαμε για ενα αριστουργημα βγαλμενο απο το παρελθον. Οχι ομως σε αυτη την περιπτωση.
Αναμονη για το DVD με παρεα και πατατακια. Δεν πιστευω οτι αξιζει παραπανω απο 5-5,5/10 αλλα λογω του εκπληκτικου καστ, θα της αποδωσω το μετριο 6/10 εν αντιθεσει με το α-λογο 7,4/10 του IMDb.
edit: Ενα δειγμα των διαλλογων (στις καλες τους στιγμες):
Boss Kim: Yo dawg.
Tom Ludlow: Konnichiwa.
Boss Kim: What?
Tom Ludlow: Konnichiwa. Konnichiwa. It means what's up. So what the fuck's up?
Tom Ludlow: Konnichiwa.
Boss Kim: What?
Tom Ludlow: Konnichiwa. Konnichiwa. It means what's up. So what the fuck's up?
1 scary σχόλια:
Θα δειτε και αλλα γνωστα προσωπα, ειτε απο την τηλεοραση ειτε απο το σινεμα. Μην την πατησετε ομως οπως και εγω και τραβηξετε την ανηφορα των 8 ευρω για το σινεμα. Ηθελα τοσο πολυ να δω την ταινια αυτη, κυριως λογω του εκπληκτικου καστ αλλα το αποτελεσμα με απογοητευσε αρκετα.
Δημοσίευση σχολίου