English Spain French Italian Dutch Russian Japanese Korean Portuguese Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Nintendo 3DS: Πάνω από το ένα τέταρτο των χρηστών αντιπαθεί το... 3D!

Όταν η φορητή παιχνιδομηχανή σου ονομάζεται 3DS, το δυνατό της χαρτί είναι η δυνατότητα να δείχνει 3D εικόνες χωρίς να απαιτεί γυαλιά και μαθαίνεις ότι πάνω από το ένα τέταρτο των χρηστών της δηλώνει ότι το στοιχείο 3D αφαιρεί από την ποιότητα/ομορφιά των παιχνιδιών, κάτι δεν πάει καθόλου μα καθόλου καλά...

Δεύτερο χτύπημα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα για το 3DS της Nintendo, μόλις δύο μήνες μετά την απόφαση για σημαντική μείωση της τιμής του. Η κίνηση που ανάγκασε τα μεγάλα αφεντικά του ιαπωνικού κολοσσού να κόψουν ποσοστά των μισθών τους, έδωσε μια ώθηση της τάξης του 260% στις πωλήσεις, μα τα αποτελέσματα της έρευνας που παρουσίασε ο Dan Casey, υποδιευθυντής της εταιρείας στατιστικής Interpret LLC κρούουν έναν κώδωνα κινδύνου: ίσως η κατεύθυνση που έχει πάρει η φορητή κονσόλα να μην είναι η σωστή. Η έρευνα της Interpret βέβαια δεν ήταν επικεντρωμένη στο 3DS μα αφορούσε το γενικότερο χώρο της 3D ψυχαγωγίας. Πραγματοποιήθηκε το Μάιο με πάνω από 1600 συμμετοχές.

Το κομμάτι της έρευνας που αφορά το 3DS, δείχνει ότι το ποσοστό των ανθρώπων που γνωρίζουν την ύπαρξή της παιχνιδομηχανής έχει αυξηθεί σημαντικά από πέρυσι, αν και λιγότερο από το ένα τρίτο των ανθρώπων που γνωρίζουν την ύπαρξή της ήξεραν ότι η συσκευή προσφέρει τρισδιάστατα εφέ χωρίς να απαιτεί τη χρήση ειδικών γυαλιών. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα γυαλιά είναι το κύριο στοιχείο που απωθεί μεγάλη μερίδα του πληθυσμού από την εμπειρία 3D, είτε αυτό αποτελεί χαρακτηριστικό του σινεμά είτε των τηλεοράσεων τελευταίας τεχνολογίας.

Όσον αφορά τους ίδιους τους χρήστες της κονσόλας, το 22% δήλωσε ότι το τρισδιάστατο στοιχείο βελτιώνει την εμπειρία, ενώ το 28% δήλωσε ακριβώς το αντίθετο. Μάλιστα ένα 13% δήλωσε ότι προτιμάει να παίζει τα παιχνίδια απενεργοποιώντας πλήρως το 3D!

Υπάρχουν διάφοροι συλλογισμοί που κάποιος μπορεί να κάνει διαβάζοντας αυτά τα αποτελέσματα. Κάποιοι θα πουν ότι εφόσον το κύριο χαρακτηριστικό της φορητής κονσόλας δεν έχει συνεπάρει τον κοινό, σημαίνει ότι απέτυχε στον κεντρικό της στόχο κι άρα είναι καταδικασμένη. Άλλοι θα δεχτούν το 3DS ως μια προηγμένη έκδοση του απλού DS και το 3D εφέ ως κάτι έξτρα το οποίο αναπόφευκτα σε κάποιους θα αρέσει και σε κάποιους όχι.

Όμως αυτό που παραμένει ως σταθερά στον κόσμο των παιχνιδομηχανών, είναι ότι μια κονσόλα μπορεί να αναδειχτεί ή να θαφτεί αποκλειστικά και μόνο από τα παιχνίδια που την υποστηρίζουν. Η ιστορία μας προσφέρει διάφορα παραδείγματα από αξιόλογα hardware τα οποία αν και ανώτερα του ανταγωνισμού, έχασαν παταγωδώς τη μάχη. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το Dreamcast, η τελευταία κονσόλα που έφτιαξε η Sega πριν αποφασίσει να αφήσει το χώρο του hardware και να αφοσιωθεί στη δημιουργία και την κυκλοφορία παιχνιδιών. Αν και ισχυρότερο του Playstation, το Dreamcast έχασε τη μάχη των 32bit από τη στιγμή που η Sega δεν κατάφερε να εξασφαλίσει δυνατούς τίτλους, αντίστοιχους των αποκλειστικοτήτων της Sony.

Προς το παρόν η Nintendo παίζει μόνη της στο χώρο. Ο μοναδικός (κι ίσως κι ο χειρότερος) εχθρός της είναι ο ίδιος της ο εαυτός.

Το 2012 όμως καταφθάνει το Playstation Vita...

0 scary σχόλια:

Διαδωσε το

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More