English Spain French Italian Dutch Russian Japanese Korean Portuguese Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Max Payne 3: Συνέντευξη της Rockstar στο Gamespot.

Μερικές μέρες μετά την εμφάνιση του trailer για το τρίτο κεφάλαιο της σειράς Max Payne 3, έχουμε στα χέρια μας μια συνέντευξη που έδωσε ο Jeronimo Barrera, αντιπρόεδρος του σχεδιασμού προϊόντων της Rockstar. Ο Barrera απαντάει σε διάφορες ερωτήσεις των ανθρώπων του Gamespot που δημιουργούνται κοιτάζοντας το πρώτο αυτό trailer. Σας παραθέτουμε τη συνέντευξη:

Gamespot: Τώρα που είδαμε το trailer για το Max Payne 3, είναι προφανές ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει μετά τα γεγονότα του Max Payne 2. Μπορείς να γεμίσεις αυτό το "κενό πληροφοριών" για εμάς? Πόσος χρόνος πέρασε μεταξύ του 2ου και του 3ου παιχνιδιού? Πώς κατέληξε ο Max να αφήσει το αστυνομικό σώμα?
Jeronimo Barrera: Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τα γεγονότα του Max Payne 2. Αν και δε θα μπούμε σε πολλές λεπτομέρειες προς το παρόν, ο Max έχει περάσει το μεγαλύτερο κομμάτι αυτού του διαστήματος πίνοντας και προσπαθώντας να ξεχάσει τι έχει περάσει. Ακριβώς όπως είναι και η πνευματική κατάσταση του Max, προς το παρόν θα κρατήσουμε λίγο "θολά" τα πράγματα. Μπορούμε να πούμε παρόλα αυτά ότι η καριέρα του στις δυνάμεις διατήρησης της τάξης στην Αμερική έφτασε σε ένα τέλος με τα γεγονότα του Max Payne 2. Θέλαμε να κάνουμε ένα παιχνίδι το οποίο να ευχαριστήσει τους φανατικούς των πρώτων παιχνιδιών και να είναι και προσιτό στους νέους παίκτες. Μιας και τα παιχνίδια είναι τόσο παλιά, πολλοί παίκτες που θα λάτρευαν τον Max πολύ απλά δεν έπαιζαν παιχνίδια το 2003 (και ναι, μας καταθλίβει το πόσο γερνάμε!). Σίγουρα, υπάρχουν πολλά υπέροχα shooters εκεί έξω, μα ο συνδυασμός του περιβάλλοντος της πόλης και της εγκληματικότητας, η κινηματογραφική δράση από προοπτική τρίτου προσώπου που είναι στην καρδιά του παιχνιδιού και ο πραγματικά απίθανος χαρακτήρας του Max είναι ακόμα και τώρα μια μοναδική πρόταση.


GS: Η πιο εμφανής αλλαγή από τα προηγούμενα παιχνίδια είναι αυτή της τοποθεσίας. Πες μας πώς ο Max κατέληξε στη Βραζιλιά και όχι κάπου αλλου. Το trailer μας δίνει την εντύπωση ότι δουλεύει ως μισθοφόρος τώρα. Για ποιον δουλεύει ο Max τώρα? Και σε ποιους τομείς κινείται ο εργοδότης του?
JB: Ο Max ήρθε στη Βραζιλία ως ένας ξένος με την ελπίδα να πιάσει δουλειά ως ελεύθερος επαγγελματίας σε μια εταιρεία προστασίας - μια δουλειά που είναι συχνά η τελευταία ευκαιρία για πρώην/ξεπεσμένους αστυνομικούς. Μα φυσικά, ακολουθώντας την παράδοση της σειράς, τίποτα δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.
Ο Max φτάνει μέχρι τη Βραζιλία μέσω μιας ευκαιρίας που του προσφέρει ο Raul Passos, ένας παλιός του συνεργάτης από τον καιρό που δούλευε στην αστυνομία της Νέας Υόρκης. Αυτός κι ο Passos δουλεύουν ως προστασία για τον Rodrigo Branco και την οικογένειά του. Ο Rodrigo είναι ένας κτηματομεσιτικός μεγιστάνας και η οικογένειά του είναι πολύ συνδεδεμένη στην πολιτική και κοινωνική σκηνή του Sao Paulo. Φυσικά, ο Max έχει μεγάλη ιστορία στη New York και πολλές κακές αναμνήσεις που ελπίζει να αφήσει πίσω του. Στο Sao Paulo, ο Max συναντά μια νέα πόλη που θα του φανεί πολύ ξένη - δεν ξέρει καν να μιλάει το γλώσσα - και πολύ οικεία. Είναι αχανής, πολύ μοντέρνα και με μια μεγάλη αντίθεση μεταξύ πλουσίων και φτωχών, μεγάλα προβλήματα συμμοριών, πολιτική διαφθορά και τεράστια κτίρια. Όχι και τόσο διαφορετική από τη New York που γνώριζε.
GS: Η αφήγηση των προηγούμενων παιχνιδιών ήταν βασισμένη σε στυλ και τεχνικές neo-noir. Το trailer φαίνεται να δείχνει πώς ίσως και να κινηθείτε σε μια άλλη κατεύθυνση. Είναι έτσι?
JB: Όχι, δεν είναι καθόλου έτσι. Το παιχνίδι είναι πολύ πιστό στα πρώτα παιχνίδια όσον αφορά gameplay, αισθητική και οπτικά και αφηγηματικά στοιχεία, αν και είναι ανανεωμένο ώστε να μπορέσει να εκμεταλλευτεί τα εννιά χρόνια προόδου στο χώρο του σχεδιασμού παιχνιδιών. Για μας, το noir δεν αφορά ένα μέρος (και αν ήταν, το μέρος αυτό θα ήταν σίγουρα το Los Angeles κι όχι η New York) αλλά ένα συγκεκριμένο οπτικό στυλ και έναν χαρακτηριστικό είδος ιστορίας και αφήγησης που περιέχει έναν σκληρό κυνισμό, πολλές ανατροπές και μια αίσθηση αποσύνθεσης και εξαχρείωσης. Ναι, το σκηνικό μεταφέρθηκε από μια βροχερή, χιονισμένη και διεφθαρμένη εικόνα της New York σε μια μερικώς βροχερή μα ισάξια διεφθαρμένη εικόνα μιας εξελισσόμενης και μοντέρνας Βραζιλίας, μα από κει και πέρα δε νομίζω ότι είναι τόσο διαφορετικές.
Ο στόχος με το trailer ήταν να θέσει το σκηνικό για το νέο κεφάλαιο της ιστορίας του Max, κάτι που θα είχε νόημα και από μια θεματική άποψη αλλά και από την άποψη της εξέλιξης της ιστορίας του χαρακτήρα. Το να μείνουμε πιστοί σε κάθε κύριο στοιχείο του Max ήταν πάντα στο επίκεντρο και είναι και κάτι που συζητήσαμε με τη Remedy, οι οποίο ήταν εκπληκτικά υποστηρικτικοί στη δουλειά μας. Όσο θα δείχνουμε περισσότερα για το παιχνίδι, θα δείτε ότι δεν απομακρυνόμαστε καθόλου από εκείνο το στυλ και τις τεχνικές και έχουμε παράγει κάτι που θεωρούμε ως μια ενδιαφέρουσα ερμηνεία του κλασσικού noir. Το noir είναι πολύ περισσότερα πράγματα από το μέρος, είναι μια οπτική προσέγγιση κι ένα θεματικό στυλ. Ταυτόχρονα είναι και αυτό που κάνει το Max Payne ξεχωριστό.
Κατά το σχεδιασμό, δουλέψαμε ώστε να διατηρήσουμε και να εξελίξουμε τα στοιχεία που έκαναν τη σειρά Max Payne τόσο αγαπημένη και τόσο ρηξικέλευθη. Μέσα από το bullet time, το Max Paune έφερε τη δράση των πυροβολισμών από ταινίες του Hong Kong στο χώρο των παιχνιδιών με έναν τρόπο που δεν είχε ξαναγίνει. Αυτό ήταν ένα στοιχείο ακόμα πιο σημαντικό από το στυλ noir... η τρομερή κινηματογραφική δράση του. Και δουλέψαμε πραγματικά σκληρά για να εξελίξουμε αυτό το στοιχείο σε κάτι που οι παίκτες θα νιώσουν πολύ ρεαλιστικό και καινούριο.
Δεν ήταν μόνο το gameplay που ήταν μοναδικό και νέο: ο εικονικός εσωτερικός μονόλογος του Max και η παρουσίαση της ιστορίας μέσα από στυλ graphic novel ήταν επίσης χαρακτηριστικά στοιχεία του παιχνιδιού. Όλα αυτά τα πράγματα υπάρχουν με κάποιον τρόπο στο Max Payne 3, μαζί με διάφορα άλλα στοιχεία από τα πρώτα παιχνίδια. Αν και τα έχουμε εξελίξει πολύ από το τελευταίο παιχνίδι, μιας και θα ήταν περίεργο αν δεν το χαμε κάνει! Κάτι που φαινόταν τέλειο το 2003 δε θα φαίνεται τόσο τέλειο το 2011. Το Max Payne είχε πάντα στο επίκεντρο ένα εκπληκτικά πλούσιο κινηματογραφικό στυλ δράσης και παρουσίασης, και προσπαθήσαμε σκληρά να το κάνουμε να φανεί ακόμα πολύ μοντέρνο.
GS: Το trailer εμφανίζει το Max Payne 3 αρκετά διαφορετικό από τα προηγούμενα παιχνίδια, που επικεντρώνονταν σε σκληρές μονομαχίες στη New York City και τα περίχωρά της. Το νέο παιχνίδι δείχνει να έχει πολύ πιο έντονα χρώματα καθώς και να περιέχει μεγαλύτερη ποικιλία από περιβάλλοντα. Ο Max φαίνεται να κάνει περισσότερα πράγματα σε εξωτερικούς χώρους ή ακόμα και μερικές επιχειρήσεις στη ζούγκλα. Μπορείς να μας πεις περισσότερα για αυτό?
JB: Αν και αποκαλύψαμε το σκηνικό ως το Sao Paulo, το παιχνίδι παραμένει πιστό σε όλες τις βάσεις των δύο πρώτων παιχνιδιών, από τη noir παρουσίαση μέχρι το χαρακτηριστικό voice acting του James McCaffrey και ακόμα και μια εκδοχή των panels σε στυλ graphic novel. Το Sao Paulo είναι η μεγαλύτερη πόλη του νοτίου ημισφαιρίου και αντίστοιχα σκοτεινή, βρόμικη και μερικές φορές καταθλιπτική όσο η New York. Κι αν και οι favelas είναι το πιο αναγνωρίσιμο κομμάτι της πόλης, το παιχνίδι εξερευνά πολλά περισσότερα περίχωρα, από τους ουρανοξύστες πολυτελείας του κέντρου μέχρι τις favelas και παραπέρα.
Κι αν και το Sao Paulo έχει έντονα χρώματα το πρωί, είναι πολύ διαφορετικό το βράδυ. Το παιχνίδι θα φτάσει στο ύψος της κληρονομιάς της σειράς, είναι τόσο σκοτεινό και διεστραμμένο όσο ήταν πάντα. Το μόνο πράγμα που άλλαξε είναι η ιστορία, που διαδραματίζεται μέσα σε μερικές εβδομάδες και πλέον υπάρχουν μερικά επίπεδα που λαμβάνουν χώρα το πρωί. Αυτό συνέβη επειδή η ιστορία που θέλαμε να διηγηθούμε δε θα μπορούσε ρεαλιστικά να εξελιχθεί μέσα σε μια νύχτα. Υπάρχουν, παρόλα αυτά, αρκετές σκοτεινές νύχτες γεμάτες βροχή στο παιχνίδι που θα ευχαριστήσουν και τον πιο μεγάλο fan σκοτεινών σκηνικών.
Το Sao Paulo είναι ένα ενδιαφέρον σκηνικό για τη σειρά, μιας και είναι μια πόλη με διάφορα χαρακτηριστικά που βρίσκονται το ένα πλάι στο άλλο. Υπάρχει αμύθητος πλούτος δίπλα δίπλα με πραγματική πείνα και ολόκληρες κοινότητες που προστατεύονται από αντάρτικες δυνάμεις. Πολλοί άνθρωποι βρίσκονται σε δύσκολα διλήμματα - να εμπιστευτούν τους διεφθαρμένους νομοθέτες και την αστυνομία ή να θέσουν την ασφάλειά τους στα χέρια των εμπόρων ναρκωτικών.
Το σκοτάδι και το χάος της πόλης και τα προβλήματά της βρίσκονται σε αρμονία με τους "εσωτερικούς δαίμονες" του Max. Πέρα από μερικές φοβερές τοποθεσίες στη Βραζιλία, ο Max θα βρεθεί σε κάποιες οικείες τοποθεσίες, μα θα αποκαλύψουμε περισσότερα αργότερα φέτος.
GS: Ενώ οι πρώτες εικόνες του Max Payne 3 έδειχναν το νέο Max να είναι φαλακρός (και οδήγησαν πολλούς στη σκέψη ότι μπορεί να είναι πολύ πολύ μεγαλύτερος σε ηλικία) το trailer δείχνει μια τελείως διαφορετική εικόνα. Γιατί ο Max ξυρίζει το κεφάλι του?
JB: Αν και έχουν περάσει μερικά χρόνια, ο Max δεν είναι πολύ μεγαλύτερος από όσο ήταν στο Max Payne 2 και η σκηνή που ο Max ξυρίζει το κεφάλι του έρχεται σε μια σημαντική στιγμή της ιστορίας που θυμίζει με πολλούς τρόπους αντίστοιχες στιγμές των προηγούμενων παιχνιδιών. Σε εκείνο το σημείο ο Max βρίσκεται στον πάτο. Ο Max πολλές φορές έχει βρεθεί απέναντι σε αδύνατες καταστάσεις χωρίς διέξοδο και πέρα από τον έλεγχό του. Σε μια στιγμή απόγνωσης, ο Max αποφασίζει ότι ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσει τους εχθρούς του είναι να αλλάξει την εμφάνισή του. Το αν οι λόγοι του είναι λογικοί - ή σχεδόν παρανοϊκοί - είναι θέμα συζήτησης! Με το δικό του τρόπο, ο Max είναι πιθανότατα ο πιο βασανισμένος από όλους τους ήρωες σε video games, και θέλαμε πάρα πολύ να δείξουμε την επιρροή που έχει όλο αυτό το μαρτύριο κι η αγωνία στο σκληρό μα μοναχικό χαρακτήρα του και το πώς αυτό επηρέασε τη συμπεριφορά του.

GS: Ευχαριστούμε για το χρόνο σου.

Μετάφραση από: Gamespot - Exclusive Max Payne 3 Story Q&A

0 scary σχόλια:

Διαδωσε το

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More