English Spain French Italian Dutch Russian Japanese Korean Portuguese Arabic Chinese Simplified

Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2009

Πειρατεία? Οι κατασκευαστες παιχνιδιων απαντουν..


Με το budget στο χώρο του game development να φτάνει τα δεκάδες εκατομμύρια και με σύντομο χρόνο ζωής για το κάθε παιχνίδι, δε φαίνεται παράλογο που οι δημιουργοί και οι εκδότες των παιχνιδιών να ψάχνουν τρόπους καταπολέμησης της πειρατείας. Κάθε χρόνο, προσπαθούν να βρουν νέους τρόπους ώστε να μην μπορούν να αντιγράφονται ή να γίνονται download τα παιχνίδια.
Με τεχνολογίες όπως on-media mechanisms (SafeDisc) και με data encryption (Steam), φαίνεται ότι οι developers προσπαθούν να σταματήσουν τη πειρατεία , ωστόσο δεν υπάρχει κάποια ξεκάθαρη απάντηση για το αν οι δημιουργοί νιώθουν απειλή από αυτήν.

Η The Independent Games Developers Association διεξήγαγε μία έρευνα στην οποία υπήρχαν ερωτήσεις για το συγκεκριμένο θέμα. Πιο συγκεκριμένα η TIGA ρώτησε τους προγραμματιστές για το πώς επηρεάζεται η δουλειά τους από τη πειρατεία και για το τι προσπάθειες καταβάλουν για να την αποτρέψουν. Επίσης υπήρχαν και ερωτήσεις του τύπου αν πιστεύουν ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να κάνουν κάποια κίνηση για τη πειρατεία (διακοπή συνδέσεων κτλπ).
Το εντυπωσιακό είναι ότι μόλις το 10% από αυτούς που ερωτήθηκαν, δήλωσε ότι η πειρατεία είναι μία σημαντική απειλή για τη δουλειά τους. Το 90% δήλωσε απλά ότι η πειρατεία είναι ένα πρόβλημα που απλώς αυξάνεται. Από την άλλη ένα 50% πιστεύει ότι έχουν και οι κυβερνήσεις έχουν ευθύνη πάνω στο θέμα και ότι πρέπει πάρουν κάποια μέτρα.
Ένα πράγμα είναι σίγουρο μόνο. Οι προγραμματιστές δείχνουν μία αδιαφορία για την υπάρχουσα υποδομή, όπως τα νομικά συστήματα που αντιμετωπίζουν το θέμα τους και στρέφονται περισσότερο στο να βρουν τη δικιά του λύση για τη πειρατεία.


Πηγη κειμενου: away.gr

0 scary σχόλια:

Διαδωσε το

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More