English Spain French Italian Dutch Russian Japanese Korean Portuguese Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

The Incredible Hulk (2008)

Ο δόκτωρ Μπάνερ έχει καιρό να μεταμορφωθεί σε Χαλκ. Κρυμμένος στις φαβέλες της Βραζιλίας αναζήτα το αντίδοτο που θα τον καταστήσει μόνιμα κανονικό άνθρωπο. Θα μπει σε νέες περιπέτειες όμως όταν ο Στρατηγός τον εντοπίσει..

Ο Louis Leterrier σκηνοθετεί το sequel του Πράσινου Γίγαντα σε μία ταινία που κόστισε σχεδόν 130 εκ. δολάρια. Τα γυρίσματα έλαβαν χώρα σε Καναδά και Βραζιλία καθώς και στη Νέα Υόρκη. Ο Louis Leterrier επέβαλε τον Tim Roth στο ρόλο του «κακού» παρά τους ενδοιασμούς των παραγωγών αλλά και του Edward Norton. Αυτή είναι η 4η μεγάλου μήκους ταινία που σκηνοθετεί ο Louis Leterrier. Προηγήθηκαν τα (επίσης αγγλόφωνα, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος είναι γαλλικής καταγωγής): «Transporter, The» (2002), «Danny the Dog» (2005) και «Transporter 2» (2005). Κάμεο εμφανίσεις κάνουν ο Stan Lee (δημιουργός του κόμικ), ο Lou Ferrigno (που τον υποδύθηκε στην τηλεοπτική σειρά) και ο… Robert Downey Jr. (ο γνωστός μας Iron Man).

Η σκηνοθεσία είναι μοντέρνα και γρήγορη με ομαλές εναλλαγές και γενναιόδωρα πλάνα. Βέβαια δεν λείπει η γνώστη "κοιλία" στο ημίχρονο της ταινίας, η οποία δυστυχώς θα κουράσει αλλά όχι τόσο, όσο η αντίστοιχή της πρώτης ταινίας. Η φωτογραφία είναι εξαιρετική και θα ευχαριστήσει τόσο στις πολύχρωμες σκηνές τις Βραζιλίας όσο και στο κυρίως πιάτο του Καναδά - θα απογειωθεί στην Νέα Υόρκη, οπού αποτελεί και το δυνατό σημείο της ταινίας. Οι διάλογοι είναι λίγο υποτονικοί και αδύναμοι όμως ευτυχώς δεν θα υπάρξουν φλυαρίες και υπερβολές. Τα εφέ εκπέμπουν $$$, αλλά δυστυχώς σε αρκετά σημεία ο Χαλκ και ο αντίπαλός του θα θυμίσουν μεγάλα θυμωμένα κομμάτια πλαστελίνης. Η ηχοληψία είναι αλάνθαστη (θα χρειαστείτε ένα 6καναλο σύστημα για να την απολαύσετε πλήρως) ενώ η μουσική συνοδεία του Craig Armstrong είναι καλή χωρίς να αποτελεί κάτι το ιδιαίτερο.

Πρωταγωνιστής ο κύριος Edward Norton ως Bruce Banner. Είναι παθητικός στο σύνολο της ερμηνείας του με ελάχιστα ξεσπάσματα και μία υπερβολική προσπάθεια ανάδειξης της εσωτερικής διαμάχης του χαρακτήρα του μεταξύ θυμού (και ενθουσιασμού - χαρακτηριστική η σκηνή στο κρεβάτι με την κουκλίτσα του) και ηρεμίας. Θα πείσει φυσιογνωμικά ιδιαίτερα στις "επιστημονικές" σκηνές του. Θα απογοητεύσει στις αντίστοιχες δράσης.

Ο εξαίρετος Tim Roth είναι ο Ταγματάρχης Emil Blonsky, ο κύριος αντίπαλος στο κυνήγι του Χαλκ. Αυτός ο ηθοποιός πείθει εκ φυσιογνωμίας και μόνο. Δεν θα απολαύσουμε κάποια τρελή ερμηνεία η κάποιο δυναμικό ξέσπασμα (με εξαίρεση 1-2 σκηνές), όμως θα φανεί παραπάνω από αντάξιος του ρόλου του. Θα πείσει χωρίς καν να βγάλει την φόρμα του.

Η κουκλίτσα Liv Tyler είναι το αμόρε του Καθηγητά, η γιατρός Elizabeth "Betty" Ross. H αλήθεια είναι ότι η ερμηνεία της θα νευριάσει κόσμο. Είναι εντελώς παθητική (σε αυτό ταιριάζει με τον Norton) ενώ το σενάριο της επιφυλάσσει μία παγίδα καθώς ο χαρακτήρας της αρχικά "απατάει" το αίσθημα της ζωής της (Banner) με έναν ψυχολόγο και στην συνέχεια απατάει τον ψυχολόγο με το αίσθημά της. Γενικά θα γεμίσει τα κάδρα, αν αγνοήσετε την φωνούλα της, και θα μας χαρίσει μία εξαιρετική ερμηνεία στις σκηνές της Νέας Υόρκης (ενδεικτική η σκηνή στο ταξί).

Ο πολύς William Hurt στον ρόλο του Στρατηγού Ross. Επιβλητικός και αυστηρός θα καταφέρει να μετατρέψει τον χαρακτήρα του σε πλήρη αντιπαθητικό, και αυτό είναι μία επιτυχία. Ξεχώρισε στον μικρό του ρόλο ως mr blue - dr Samuel Sterns, o Tim Blake Nelson ο οποίος είναι πολύ εκφραστικός και θα αποτελέσει ίσως την μοναδική αξιοπρόσεκτη ερμηνεία σε ολόκληρη την ταινία.

Το sequel αυτό είναι σίγουρα ανώτερό της αρχικής προσπάθειας μεταφοράς του γνωστού κόμικ στην μεγάλη οθόνη. Δυστυχώς όμως δεν θα εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του εκπληκτικού καστ, και θα παραμείνει στην μετριότητα. Θα ξεχωρίσουν τα εφέ του αν και οι 2 γίγαντες, ιδιαίτερα στην σκηνή της τελικής μάχης, θα θυμίσουν πλαστελίνη και παραφουσκωμένες πλαστικές κούκλες. Η αναμενόμενη κοιλία της ταινίας που ίσως κουράσει τους θεατές, θα οδηγήσει στις σκηνές της Νέας Υόρκης οι οποίες αποτελούν και το δυνατό κομμάτι της ταινίας - εκει, ερμηνευτικά οι ηθοποιοί θα καλυτερεύσουν ενώ τα εφέ θα απογειωθούν.

Εάν περιμένετε ταινία με δυνατό σενάριο η ερμηνείες, ξεχάστε το. Επειδή όμως δεν θα ανήκετε σε αυτήν την μειοψηφία, ως γνήσιοι φαν του Χαλκ που έχετε σιγοτραγουδήσει το τραγούδι των Tsopana Rave "..γιατί είμαι ο Χουλκ!", θα ευχαριστηθείτε 2 ώρες δράσης με πολλά εφέ.

Οπαδοί των κόμικς και του Χαλκ, ανήλικοι και μη, οπαδοί της ομορφιάς και της ασχημίας - εν αναμονη της ταινιας "The Avengers (2011) οπου μας προϊδεαζει η τελευταια σκηνη με τον Τονι Σταρκ - πιστεύω ότι 6,5/10 είναι υπέρ-αρκετό για μία ταινία που δυστυχώς δεν θα αξιοποιήσει τις δυναμικές της και θα παραμείνει κοντά στο σύνολο της μετριότητας, αντίθετα από το ενθουσιώδες 7,5/10 του IMDb.

Δειγμα διαλογων:
Tony Stark: You know I don't really want to say 'I told you so,' but the super-soldier project was put on ice for a reason.
Gen. Thaddeus 'Thunderbolt' Ross: Mr. Stark. You always wear such nice suits.
Tony Stark: ...Touché.

edit: Στα πλαισια συνεργασιας του συγγραφεα με το Cinemascope.


1 scary σχόλια:

Δωσ' μου λίγη αγάπη
δωσ' μου ένα δάκρυ
δωσ' μου κάτι για να νιώσω πόνο

Δωσ' μου μια αιτία
δωσ' μου μια αμαρτία
δωσ' μου κάτι γαμώ την κοινωνία

Δωσ' μου δυο κατοστάρικα
δωσ' μου δυο πεντακοσάρικα
δωσ' μου απ' αυτά τα καινούρια τα διακοσάρικα

Είσαι του πόνου μου η αιτία
είσαι ένα βάρος στην κοινωνία
είσαι η καμπούρα που'χω στην πλάτη μου

Είσαι του ξεπεσμού μου η αιτία
είσαι του κόσμου η αηδία
αλλά αμα θέλεις δωσ' μου δυο κατοστάρικα

Μες στα σοκάκια γυρνώ
δεν έχω τίποτα επάνω μου
ούτε ρούχα ούτε ομπρέλα ούτε πατρίδα

Τρεις μέρες βρέχει τώρα
και μου 'χουν σπάσει τα νεύρα
δεν έχω πού να κάτσω από κάτω
πού να κάτσω; είναι όλα πιασμένα

Δεν έχω ούτε έναν κασμά
να σκάψω το λάκκο μου
γαμώ την κοινωνία μου
θα πάω ν' ανεβώ σ' ένα βουνό
και θα σας βλέπω όλους από ψηλά

Θα βλέπω εσάς και τη μιζέρια σας
αλλά δε θα σας έχω ανάγκη

Γιατί είμαι ο Χουλκ!!!!!!

Πρώτη εκτέλεση: Tsopana Rave

Διαδωσε το

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More