English Spain French Italian Dutch Russian Japanese Korean Portuguese Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 12 Απριλίου 2008

Βαθμολογιες παρουσιασεων vs IMDb


Μια επισημανση οσον αφορα τις βαθμολογιες που βαζω στην καθε παρουσιαση ταινιας.

Μου το εχουν αναφερει στο παρελθον φιλοι και το ξαναβρηκα μπροστα μου σημερα. Υπαρχει η λανθασμενη εντυπωση πως ο βαθμος της καθε ταινιας βασιζεται καθαυτα στον αντιστοιχο των χρηστων του IMDb.

Λαθος.

Ο λογος για τον οποιο αναφερομαι στην βαθμολογια του IMDb ειναι απλουστατα ωστε να υπαρχει "μια δευτερη γνωμη-βαθμολογια" διπλα στην δικια μου. Δεν θελω μια αρνητικη παρουσιαση, να απομακρυνει καποιον απο ενα εργο που ενω σε εμενα δεν προσεφερε τιποτα, σε αυτον να φερει τα αντιθετα αποτελεσματα.

Εξ'αλλου, εδω προκειται περι προσωπικης γνωμης και γουστου. Για αυτο μου αρεσει οταν συζητω με την παρεα μου ή σε διαφορα fora και ακουω αλλες αποψεις ή αλλες προσεγγισεις.

Δεδομενου οτι δεν μπορω να βαζω την βαθμολογια του Μπαμπη, του Μητσου ή του Γιαγκου κατω απο την δικη μου, χρησιμοποιω αυτη του IMDb που αντιπροσωπευει αρκετες χιλιαδες θεατων.

Ετσι, η βαθμολογιες κατω απο καθε παρουσιαση μπορει να συνοδευονται απο αυτη του IMDb , ομως ειναι εντελως ανεξαρτητες απο αυτην.

Φιλικα.

0 scary σχόλια:

Διαδωσε το

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More